꽃과 잎은 다 끝난 것 같아요. 피드백과 배경에 대한 제안을 주시면 정말 감사하겠습니다.


I think I'm done with the flowers and leaves. I would really appreciate some feedback and maybe some suggestions for a background.

댓글